[vmchecker-dev] [code review] vmexecutor

Szekeres Adriana aaa_sz at yahoo.com
Wed Sep 17 16:46:23 EEST 2008

Daca as face aceste modificari, si as permite Executorului sa faca si el parsare + alte chestii, asta ar insemna ca afi corect fata de Commander. r face din treaba Commanderului si asta nu ar Asta ar afecta design-ul initial cu care am fost de acord. Cand am citit functiile modulelor pe care le-ati impartit voi, mi-am imaginat ceva de genul: Executorul este un dummy care primeste pe tava toate informatiile de la Commander si practic doar discuta cu masina virtuala. Commanderul este cel care face toata treaba de decizie + colectare informatii. Ma rog, poate tu ti-ai imaginat o poveste mai fericita pentru Executor :). Cum crezi, dar mie imparteala asta imi place. De aceea am si mutat multe chestii de pe Executorul initial in Commander, in prima zi de Hackathron. Si daca numarul argumentelor nu e de vina, as prefera sa ramana  in starea actuala. Oricum mai trebuie lucrat la Executor (cu local_tests si kernel messages) si daca crezi ca exagerez, o sa
 modific.