[vmchecker-dev] Code review pentru interfata de upload din AJAX

Stefan Bucur stefan.bucur at gmail.com
Tue Sep 16 22:30:14 EEST 2008

Salutare!

Am inceput impreuna cu Claudiu dezvoltarea aplicatiei web care va
reprezenta interfata vmchecker-ului cu utilizatorul. I-am prezentat
zilele trecute lui Razvan design-ul interfetei si a parut multumit de
concepte. O sa scanez foile cu design-ul si o sa le public pentru a
avea si restul lumii acces la ele.

Dezvoltarea are loc pe pagina Google Code http://code.google.com/p/hwchecker/

Google Code are un feature foarte util care permite code review la
nivel de commit si la nivel de linie din fiecare fisier direct din
interfata web, si ofera optiunea de a trimite pe o adresa de mail
aceste review-uri. Astfel, va cer permisiunea sa trec adresa acestei
liste de discutii ca recipient pt. review-uri, si de asemenea va invit
sa aruncati un ochi asupra codului si sa va dati cu parerea ;)

Disclaimer:
1) Codul nu este foarte bine documentat pentru ca este intr-o faza in
care evolueaza foarte repede si in directii diferite (read: lot of
refactoring), intrucat nu am multa experienta in scrierea de aplicatii
web, si imi ia ceva pana imi formez mana si gasesc solutiile de design
cele mai potrivite :)
2) Am pus la punct o masina virtuala (appliance), in care ruleaza
aplicatia noastra. Daca ne ofera cineva un server VMWare care sa ne-o
ruleze, putem s-o publicam acolo si sa aiba toata lumea acces la ea.

Numai bine,
Stefan Bucur