[vmchecker-dev] Status Commander

Szekeres Adriana aaa_sz at yahoo.com
Fri Sep 12 17:02:33 EEST 2008

--- On Fri, 9/12/08, Alexandru Moşoi <brtzsnr at gmail.com> wrote:

> From: Alexandru Moşoi <brtzsnr at gmail.com>
> Subject: Re: [vmchecker-dev] Status Commander
> To: vmchecker-dev at lists.rosedu.org
> Date: Friday, September 12, 2008, 4:18 PM
> superb...
>
> inca niste chestii de coding style:
> - spatii inainte si dupa operatori ( a = b nu a=b, a + b nu
> a+b) -> ai
> sarit-o data trecuta

mai am inca ? o sa rezolv :D

> - concatenate -> folosteste ostringstream in loc de
> concatenate,
> oricum ai inteles gresit ideea... nu e frumos sa apara
> chestia aia
> dubiosa acolo. majoritatea stringurilor pe care le
> construiesti au cam
> aceeasi forma, deci opti sa le pui intr-o functie clara:
> [...]

daca te uiti doar in fuctia upload_results, intr-adevar pot face o functie cu un singur argument pentru toate "concatenate". Dar daca te uiti la celelate concetenate -uri (chiar si doar la nr. de argumente) o sa vezi ca nu prea seamana. Am inteles ce vrei sa spui dar nu prea pot sa acopar toate comenzile scp si ssh si argumentele lor cu o singura functie cu nr. mic de argumente si fix, asa ca macar am incercat sa infrumusetez. Atunci, ori fac o singura functie pentru 4 concatenat-uri si pe celalte le las in pace, ori le las in pace pe toate. Si am ales a doua varianta. Nu stiu.

> intreaba-te (ipotetic)... daca trebuie sa specifici calea
> catre
> ssh-keys in cate locuri trebuie sa modifici? eu am
> incredere ca poti
> sa faci a.i. sa modific intr-un singur loc.
>

> - de ce functiile tale sunt atat de rasfirate? practic in
> unele exista
> cate o linie goala intre fiecare oricare doua linii scrise

o sa rezolv. deocamdata imi spune, cand dau o comanda svn ca nu se poate conecta la rosedu.org: connection refused.

> revin mai tarziu

10q,

Adriana