[vmchecker-dev] Hackathon congrats

Alexandru Moşoi brtzsnr at gmail.com
Mon Sep 8 19:54:06 EEST 2008

2008/9/7 Razvan Deaconescu <razvan at anaconda.cs.pub.ro>:
> Nu uita sa faci maine poimaine o evaluare a evenimentului ca sa obtinem
> informatii despre necesitatea/eficienta/utilitatea organizarii
> ulterioare a unor astfel de actiuni.

Vroiam sa scriu aseara evaluarea, dar eram prea obosit asa ca imi cer
iertare pentru intarziere :).

Hackathonul a mers foarte bine. Am facut aproape tot ce ne-am propus,
mai putin commanderul care s-a dovedit mai complicat decat estimarile
Adrianei. Sper ca zilele astea integrarea commanderului (code review /
testare) sa fie completa, iar pana vineri sa evaluam prima tema :).
Ideea sa lucram impreuna a fost buna, eventualele probleme aparute au
fost discutate rapid si gasite solutii inteligente. Datorita
designului pe care l-am facut noi (eu, lucian si razvan) fiecare am
avut taskuri bine definite cu interdependinte minime (eu imi amintesc
un singur exemplu in care a trebuit sa astept dupa altcineva sa
termine de implementat). Code reviewurile sunt importante din doua
motive: cod scris mai bine si exista mai mult de o persoana care
cunosc functionarea acelui modul. Spre exemplu, eu cand m-am apucat sa
rulez queue managerul facut de Lucian, mi-a fost foarte usor sa repar
un bug in care nu trata bine spatiile albe din numele fisierelor.

Concluzia e ca daca oamenii se strang si lucreaza cateva ore impreuna
la proiect (si nu fac caterinca), lucrurile se misca per total mai
bine. Nu cred ca e nevoie de un program de lucru similar cu serviciul,
ci doar niste intalniri periodice. Sa nu uit, trebuie sa existe cineva
care sa coordoneze fiecare intalnire si sa aiba grija ca studentii au
de lucru (aici am gresit eu in a doua zi, dar doar Ana cred ca a fost
afectata).

Si... vreau sa-i felicit si eu pe cei 4 cu care am lucrat sambata si
duminica: Ana, Adriana, Claudiu, Lucian. Good job.

--
Alexandru Moşoi