[vmchecker-dev] script update note

Claudiu Gheorghe claudiugh at gmail.com
Sun Sep 7 23:51:33 EEST 2008

Am comis acum modificarile.
De asemenea, am eliminat print-urile pentru fiecare dentry parcurs,
outputul fiind prea verbose. Acum afiseaza doar path-ul notelor
updatate.

2008/9/7 Alexandru Moşoi <brtzsnr at gmail.com>:
> m-am uitat si eu peste script. lgtm. niste chestii (maj de sintaxa) mai jos
>
> from xxx import * e descurajat (inclusiv de catre guido). import xxx
> si apoi folosesti xxx.yyy
Done

> muta chestiile executate in script intr-o functie main() si fa
>  if __name__ == '__main__':
>   main()

Done

> linia 20: transforma alea in cai absolute (cu os.path.abspath()) mai
> intai si apoi verifica directorul curent :)
Done

> docstrigurile incep cu """ nu cu """" (3 ghilimele in loc de 4)

Sorry, a fost un typo si l-am propagat prin copiere

> get_grade_modifdata -> grade_modification_time, si fa-l sa returneze
Done
> un timestamp si nu un string (poti sa stochezi timestampuri intr-o
> tabela sql din cate stiu eu)
Aici am stat destul de mult pe ganduri si eu.
In baza de date campul e setat ca TIMESTAMP intr-adevar, insa la o
inregistare autocompletata data arata exact in formatul in care l-am
transformat eu, si nu ca numar de secunde de la epoch time. In fine, e
posibil ca la afisare clientul ala de Sqlite sa faca si el o
conversie.
Si in orice caz, adaptorul de python converteste timestampul din
sqlite in string unicode, asa ca aleg sa il las asa cum este acum, in
stringuri.

> 142: functia poti sa o transformi in (e mai lizibil)
> with open(grade_filename) as f:
>  value = int(f.read())
True. Am citit acum cate ceva despre instructiunea `with`. Nu e chiar
banal ce se intampla in spatele ei, sau poate ca sunt prea obosit acum
ca sa inteleg

> 195,196: fara ; la sfarsit de linie
da, sorry

> 84: un singur return id_student e suficient :)
penibil, intr-adevar :)

> 104: nu e nevoie de paranteze pentru tuple-ul ala

Aici n-am inteles de ce sunt parantezele de prisos

Eu le fac pe windows si nu vreau sa va bag C:\pytgon25\python.exe.
In fine, am pus #! /usr/bin/pyhon

Done