[vmchecker-dev] script generare checked tree

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu at gmail.com
Sun Sep 7 14:55:54 EEST 2008

0. nu văd scopul acestui script ... please elaborate.

1. presupui că temele vor fi denumite "tema_0", "tema_1", etc.
denumirile temelor sunt date într-un script de configurare.

    hw_dir = os.path.join(root, "tema_%d" % hw_index)
    if not os.path.exists(hw_dir):
        os.mkdir(hw_dir)

2. În loc de nume clare pentru studenți (care sunt obținute din
scriptul de login și trecute în fiecare hwconf) pui nume fără
semnificație "student_xxx":
        st_dir = os.path.join(hw_dir, "student_%d" % st_index)
        if not os.path.exists(st_dir):
            os.mkdir(st_dir)

Lucian