[vmchecker-dev] [code review] vm_ipc_sem_ctl

Alexandru Moşoi brtzsnr at gmail.com
Sat Sep 6 17:14:38 EEST 2008

adopta un coding style :)

fara using namespace std; using std::cerr si etc. anyway... foloseste
C nu C++ (aici folosesti doar iostream si nu-si are sensul).
pune toate defineurile la inceputul sursei si lasa mai mult spatiu :)
cred ca trebuie sa adaugi mai multe comentarii

linia 167: UP == action ? 1 : -1 (spatii, inversare)
linia 208: } while (0) (spatii, fara ;)

nu mai amesteca spatii cu taburi

liniile 130..: sterge codul comentat
182, 183: uneste liniile pentru vizibilitate
33-35 -> muta comentariu la inceputul surse si fa-l putin mai normal

FTOCKPREFIX - de unde ai scos valoarea lui - documenteaza? stiu ca ai
nevoie de el pentru cheie, dar nu poti sa folosesti un fisier din
VMCHECKER_ROOT/..??

ce este FIRST_ERROR_CODE??? nu-l folosesti nicaieri. scapa de el

inlocuieste comentarii de genul '//asdfadsf' la '// asdfasdf' (spatiu)

On Sat, Sep 6, 2008 at 4:46 PM, Lucian Adrian Grijincu
<lucian.grijincu at gmail.com> wrote:

> --
> Lucian

Alexandru Moşoi