[vmchecker-dev] design tabel rezultate

Claudiu-Dan Gheorghe claudiugh at gmail.com
Wed Oct 22 20:12:28 EEST 2008

Salut,

Am dat commit la config.php si view_grades.php in urma review-ului [1]
realizat de Alexandru.

In config.php se poate seta variabila $VMCHECKER_ROOT, deoarece php-ul
ruleaza ca modul in apache, si nu prea are acces la variabile de
mediu.
Tot acolo am definit si functia de continut pentru celula cu nota,
functie cu numar variabil de parametri care poate fi modificata usor.

Sper sa fie ok :)

[1] http://dev.rosedu.org/trac/vmchecker/peerReviewPerform?IDFile=2