[vmchecker-dev] design tabel rezultate

Claudiu-Dan Gheorghe claudiugh at gmail.com
Mon Oct 20 16:20:36 EEST 2008

Salut,

Am facut si scriptul in PHP care face acelasi lucru cu view_grades.py,
numai ca este clar mult mai usor de integrat.
Am folosit un modul de sqlite3 pentru php5[1].

Unde ar fi cel mai bine sa ii dau commit?... ca in trunk/bin/ ma
gandesc ca nu prea are sens sa il pun.

[1] http://packages.ubuntu.com/hardy/web/php5-sqlite3