[vmchecker-dev] evaluare echipa vmchecker

Alexandru Moşoi brtzsnr at gmail.com
Wed Oct 1 21:46:07 EEST 2008

Am compilat parerile voastre + ale mele. Multumesc pentru implicare in
evaluare :)

Proiectul:
Ma bucur ca toate lumea am invatat ceva din dezvoltarea lui :).
Urmatoarea etapa e sa ne asiguram ca este folosit.

Adriana: 5
+ cea mai implicata lucrand pe cele mai complicate/mari componente:
Commander, VMExecutor
+ participare la intalniri :)
- calitatea codului lasa de dorit. si eu si lucian am tras de tine ca
sa arate codul cat de cat (ps nu ai trimis la review ultimele
commituri)
- lipsa de initiativa
- cred ca ti-ai ales munca peste masura :)

Alexandru: 4 (am facut o medie a notelor primite)
+ good management
+ review-uri bune
- bad communication skills (am facut update la CV sa reflecte acest lucru)
- comunicarea in echipa nu a fost excelenta, lucru izolat in unele locuri

Ana: 4
+ si-a facut bine munca asumata
+ comunicare buna
- ai o parere proasta despre tine
- as fi vrut sa vad mai multa initiativa si participare la intalniri

Claudiu: 4
idem Ana
+ implicare in interfata (chiar daca nu e strict legata de proiect)

Lucian: 5
+ initiativa (sesiunea de testing)
+ comunicare buna cu restul echipei
+ multe reviewuri bune
+ implicare in proiectare
- contributie haotica
- am avut impresia cateodata ca trag de tine + te-ai anuntat de vreo 2
ori si n-ai venit la intalniri

Sergiu: 0
- nu am vazut deloc implicarea ta in proiect

Stefan: 1
- ai lucrat la un mod extern vmcheckerului
+ pe alocuri a dat unele sfaturi (gen sqlite)

--
Alexandru Moşoi
http://alexandru.mosoi.googlepages.com