[vmchecker-dev] evaluare

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu at gmail.com
Wed Oct 1 19:41:22 EEST 2008

2008/9/30 Alexandru Moşoi <brtzsnr at gmail.com>:
> salutare,
>
> am fost rugat sa fac o evaluare a proiectului :) si a oamenilor
> implicati in dezvoltarea lui.
>
> ca sa fiu cat mai putin subiectiv, as vrea parerea voastra pe aceasta
> tema. promit ca toate detaliile vor ramane confidentiale (asa ca nu
> uitati sa-mi raspundeti personal). Am nevoie de raspunsuri pana maine
> seara (miercuri, 1 octombrie) pentru a le putea compila si trimite mai
> departe.
>
> 1. Proiectul
A fost fain că ne-am implicat în toate fazele prin care trece un
proiect: specificarea necesităților, separarea în subcomponente bine
delimitate (în stilul clasic UNIX: multe progrămele mici ce pot fi
folosite și în alte proiecte), dezvoltare, code-review-ing și testare.
De-acum urmează mentenanța aplicației în producție :)

> Orice mai putin decat 'cool/interesant/naspa'.
>
> 2. Adriana
5 - ce-a mai implicată. Codul e cam verbose, a refactorizat mult, a
documentat mai mult decât noi toți.

> Nota (0 - nimic, 5 - excelent):
> Evaluati pe scurt (3-5 linii) implicarea in proiect. Lucruri pe care
> le-ati putea mentiona sunt: comunicarea cu ceilalti, participarea la
> intalniri, rolul avut in dezvoltarea proiectului (idei/cod),
> deschidere catre ideile celorlalti, calitatea codului (fata de
> cantitate),
>
> 3. Alexandru
could have been better, da' nu mă plâng.

> 4. Ana
5 - și-a făcut treaba bine. Dacă îi mai dădeam să facă ceva mai făcea.

> 5. Claudiu
din păcate i-am dat o componentă și nu ne-am ocupat de el (sau de
componenta aia). E vina mea și-a ta că nu putem să-i dăm o notă mai
bună.

> 6. Lucian
∞ + 1

> 7. Ștefan
ștefan avea o idee de la-nceput despre ce-ar vrea să facă. Din păcate
nici tu, nici eu, nici răzvan nu vedem valoare prea multă în a avea o
super interfață. Important a fost pentru noi funcționarea corectă și
scalabilitatea.

--
Lucian