[vmchecker-dev] security flaw

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu at gmail.com
Fri Nov 14 20:54:24 EET 2008

2008/11/13 Alexandru Moșoi <brtzsnr at gmail.com>:
> pe la cpl am gasit o eroare grava de securitate in vmchecker:
>
> un tip a facut cat _tests/complex/* in make file. guess what... totul
> a fost afisat in fisierul 'nota'. din fericire nu erau testele private
> acolo, dar... who knows...

Problema e din makefile.checker. Dacă de acolo se permite salvarea
outputului programului e bine să se vadă testele. Vezi testele de la
SO/PSO care permiteau să îți vezi mesajele de debug.

Problemele de configurare a mașinii virtuale și a testelor sunt ale
utilizatorilor lui vmchecker.

--
 .
..: Lucian