[vmchecker-dev] Patch checker

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Wed Jun 25 12:48:25 EEST 2008

On Wed, 2008-06-25 at 05:23 +0300, Lucian Adrian Grijincu wrote:
> [...]

Pe moment nu am pornit inca proiectul si vom avea o perioada in care vom
stabili arhitectura aplicatiei. Vor exista intalniri la care esti
invitat sa participi.

Vom aduce imbunatatiri destul de puternice care vor rezulta si in
modificarea aplicatiei. Asa ca e posibil ca unele patch-uri pe care le
submiti tu acum sa nu fie neaparat utile. Spre exemplu, pentru a garanta
portabilitatea aplicatiei, este posibil sa ne "rupem" de modelul folosit
la SO/PSO (cu symlink-uri, etc.). Trebuie vazut care sunt solutiile cele
mai potrivite pentru diversele probleme.

> Portat și pe PSO, diff-ul e din HEAD-ul din svn, e aplicabil direct.

Done[1].

Razvan

[1] http://dev.rosedu.org/trac/vmchecker/browser/trunk