[vmchecker-dev] Status so far

Ana Savu ana.savu86 at gmail.com
Sun Jul 20 23:50:46 EEST 2008

Buna,

In primul rand scuze pentru intarzierea cu care raspund, dar m-am mutat si
n-am avut acces la net.

Pana miercuri (23 iul) o sa ma uit pe cum a fost implementata partea de
comunicare si o sa vad cam ce solutii putem folosi noi. Partea de
implementare efectiva o sa  incep abia peste 2 saptamani. Din pacate pana
atunci sunt prinsa cu alt proiect si nu o sa iasa nimic bun daca o sa le
suprapun.

Ana