[vmchecker-dev] Interoperabilitate vmchecker <-> interfata web 2.0

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Wed Jul 16 10:39:26 EEST 2008

On Tue, 2008-07-15 at 22:10 -0700, Stefan Bucur wrote:
<snip>
> In cazul in care rezultatul final al muncii mele este satisfacator
> pentru voi, feel free to integrate my work into your project :) De
> asemenea, cine doreste sa se implice direct si in interfata web 2.0
> este binevenit si ii pot adauga in lista de participanti pe Google
> Code.

Multumim de propunere, Stefan! Intr-adevar partea de client nu este
definita. Discutasem si cu Claudiu Gheorghe despre acest lucru si el
propunea o interfata care sa foloseasca GWT[1].

Cat timp partea ta este realizata si functionala nu vad de ce nu am
putea sa o folosim. Totusi, in momentul acesta ne concentram pe
implementarea partii de server (testarea efectiva). Insa imediat ce vom
trece la partea de comunicatie intre client si server vom intra in
discutii cu tine despre posibilitatea integrarii interfetei tale in
vmchecker.

Razvan

[1] http://code.google.com/webtoolkit/