[vmchecker-dev] Status TestJail

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Tue Jul 15 18:03:48 EEST 2008

Salut!

Sergiu, care este statusul pentru TestJail[1]? O noua cerinta pentru
tine este sa retii pasii pe care ii urmezi in configurarea clientului cu
drepturi limitate pentru a vedea daca putem sa scriptam. Adica daca
cineva instaleaza un sistem "de la zero" sa aiba un astfel de script
care sa ii creeze mediul limitat in care sa testeze tema fara ajutorul
unei masini virtuale.

De asemenea, propun sa ne vedem joi pentru a discuta despre statusul
proiectului si viitoarele faze de dezvoltare. Sergiu, stiu ca vei pleca
saptamana viitoare, dar cred ca e bine sa avem o revizie a ceea ce s-a
realizat si un plan de atac pentru faza urmatoare. Ora 17:00 este OK
pentru voi?

Razvan

[1] http://dev.rosedu.org/trac/vmchecker/wiki/TestJail