[vmchecker-dev] Roadmap scripted_checker

Szekeres Adriana aaa_sz at yahoo.com
Sun Jul 13 13:29:11 EEST 2008

OK. Sper ca l-am configurat bine.

I'm out.

--- On Sun, 7/13/08, Razvan Deaconescu <razvan at anaconda.cs.pub.ro> wrote:
From: Razvan Deaconescu <razvan at anaconda.cs.pub.ro>
Subject: Re: [vmchecker-dev] Roadmap scripted_checker
To: vmchecker-dev at lists.rosedu.org
Date: Sunday, July 13, 2008, 1:05 PM

On Sun, 2008-07-13 at 02:33 -0700, Szekeres Adriana wrote:
> Deocamdata, checkerul merge pe masina viruala de windows. Am avut ceva
> batai de cap cu configurarea tuturor variabilelor  in masina virtuala
> +instalare VMware tools, etc. Dar merge :-) .
>
> Momentan, scriptul face numai compilarea si e hardcodat in el masina
> (win) caci nu am avut timp sa incerc treaba cu headerele, ca sa pot
> sa-i trimit argument. Acesta este urmatorul pas, apoi sa mearga pe
> linux (trebuie facut cont si aici), apoi trebuie adaugata si partea de
> run.
>
> La partea de run sunt in dubii deoarece: daca facem run-ul tot in
> [...]

Adriana, te rog sa configurezi clientul de webmail (Yahoo!) sa trimita
mesaje text. Nu pot sa dau replici inline :-(

Sistemul este, in mod normal, deschis tot timpul. Nu ar trebui sa ai
probleme.

Interfata trebuie sa fie cat mai simpla. Nu trebuie sa ne punem probleme
legate de ce executabile/biblioteci se obtin dupa build. Propunerea mea
este sa folosim doua scripturi: build.sh si run.sh dupa sugestia ta.
Daca nu vom reusi sa extragem valoarea de retur de dupa build, nu e
foarte grav. Vom rula run.sh si daca nu va gasi fisierele de iesire
oricum va da eroare :-) No biggy.