[vmchecker-dev] Limbajul

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Sun Jul 13 12:51:42 EEST 2008

On Sun, 2008-07-13 at 11:29 +0300, Alexandru Moşoi wrote:
> 2008/7/13 Razvan Deaconescu <razvan at anaconda.cs.pub.ro>:
[...]
> Si oricum nu prea ai dreptate. Un exemplu: checkerul trebuie
> configurat (la ce masina sa se conecteze, user parola, etc), iar
> pentru asta tre' sa scrii o librarie in C sau sa recompilezi checkerul
> la fiecare instalare.

s/librarie/biblioteca

La ce nu prea am dreptate? Nu am spus ca programul in C va rula mult mai
rapid. Am spus ca nu vad sensul in a folosi altceva in afara de C in
acest moment :-)

> python, perl si C sunt 3 solutii la fel de viabile. nothing more.
> nothing to change. din experienta mea dupa ce scrii ceva in C care
> putrezeste un timp nu mai vrea nimeni sa se atinga de ea.

Nu si din experienta mea.

> :-S jesus. dupa o saptamana dupa ce am codat cateva chestii te
> hotarasti sa fii impotriva Python-ului (dupa ce initial ai fost pro).
> (bad management?)

Nu sunt impotriva Python-ului. Spun doar ca nu vad marele avantaj al
Python-ului in acest moment.

Hmmm ... bad management you say. That's why I am leader. I'm always
right, even when I'm wrong :-P

Deciziile nu le iau ca asa vreau eu ci ca sa mearga lucrurile cat mai
bine. Si cat timp Adriana este acomodata cu API-ul C al lui VIX API
consider ca, in acest moment, este un plus ca checker-ul sa fie scris in
C.

Razvan