[vmchecker-dev] Roadmap scripted_checker

Alexandru Moşoi brtzsnr at gmail.com
Sun Jul 13 12:46:54 EEST 2008

>    2).  In legatura cu limbajul, si python si C mi se par o alegere buna.
> Nu este vorba de nici o teama  a lui Razvan de a trece pe Python ci este
> vorba cu ce ne pierdem timpul si cu ce nu.  Am inceput in C deoarece nu am
> atata experienta in Python si vroiam o varianta functionala cat mai rapid sa
> vedem cum se comporta. Si Alexandru, nu sunt de acord cu tine cu faza ca nu
> se mai atinge nimeni de o chestie facuta in C. Nu multi au multa experianta
> in Python si daca le oferi o varianta in C si una in Python ca sa o
> modifice, pe care crezi ca ar alege-o?
> [...]
well... nu cred ca cineva o sa-si pierda timpul sa transcrie in python
ceva ce merge in C bine. oricum a fost interesanta decizia ta :P. nu
sunt evanghelist al pythonului, dar mi-ar fi placut sa nu-mi pierd
vremea scriind alea in python pentru vmchecker. termina alea si-ti dau
un code-review mai pe seara.

--
Alexandru Moşoi