[vmchecker-dev] cont svn

Alexandru Moşoi brtzsnr at gmail.com
Wed Jul 9 15:57:45 EEST 2008

folosirea api-ului de C in python a ridicat niste probleme la
transmiterea pointerilor pe care le-am rezolvat. resetarea e doar un
exemplu ca imi era mie lene sa fac ceva mai mult, dar in principal se
poate face orice in python ce se poate face in C (transmitere fisiere,
revert to snapshot, etc). it's real sh*t:) uploadez diseara bucatile
de sursa + niste documentatie, acum sunt la serviciu.

Alexandru Moşoi
http://alexandru.mosoi.googlepages.com