[vmchecker-dev] cont svn

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Wed Jul 9 11:49:47 EEST 2008

On Sun, 2008-07-06 at 21:59 +0300, Alexandru Moşoi wrote:
> :-S... cred ca sunt 10-20 linii in total. ce-ti trebuie proiect
> separat?

Am facut cont trac/svn pentru Alexandru, Lucian si Claudiu. Alexandru,
sa pui bucatile de cod de binding python intr-un director al tau din
branches. De asemenea, am rugamintea sa ii trasmiti si Adrianei[1] niste
link-uri utile pentru API-ul folosit.

Adriana, recomandarea mea este sa folosesti bucatile de cod ale lui
Alexandru pentru pornirea, oprirea, resetarea, obtinerea de adresa din
DHCP, etc. Nu am multa cunostere despre ce fac, dar banuiesc ca pot fi
folosite pentru a substitui executabile vm_start, vm_stop etc. in
dezvoltarea scriptului de testare.