[vmchecker-dev] Limbajul

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Wed Jul 2 12:39:52 EEST 2008

On Mon, 2008-06-30 at 20:29 +0300, Alexandru Moșoi wrote:
> (sorry, nu am mail-ul in lista ca sa dau reply).
>
> haskell e destul de dificil pentru multi dintre noi si aproape
> imposibil de debugut. eu as merge pe un limbaj de scripting gen Python
> sau Lua. cu python am mai lucrat si se poate face treaba repede si
> bine cu el (se invata in cateva zile).

Heh, oricum nu luase nimeni în serios Haskell. Eu eram mai pentru C, dar
pentru că nu ştiu cât pot contribui nu o să îmi exprim vreo părere
puternică. Python e foarte tare, iar Lua am încercat doar 2-3 zile --
ştiu că se distinge prin faptul că e foarte mic, dar are şi mai puţine
biblioteci.

Vlad
--
There is nothing more dangerous than an