[vmchecker-dev] upload

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu at gmail.com
Tue Jul 1 01:31:13 EEST 2008

2008/6/30 Alexandru Mosoi <brtzsnr at gmail.com>:
> una din facilitatile pe care va trebui (putem) sa le oferim va fi
> uploadul temelor. momentan uploadul se face pe site direct. as zice ca
> putem sa avem un SCM in spate gen git sau svn. (sunt niste probleme de
> securitate de care va trebui sa avem grija, dar se rezolva).

+1 așa i-am și învăța cum se lucrează cu chestiile astea, că oricum la
obiecte ca IP nu învață chestii de-astea.
mai mult, dacă își bușesc tema pe ultima sută de metri, au un backup
pe care îl pot indica asistentului.
și cea mai tare fază: îi prindem la copiere de teme, dacă nu au
commituri intermediare.

--
Lucian