[vmchecker-dev] redesign vmchecker

Alexandru Moșoi brtzsnr at gmail.com
Thu Dec 4 01:27:19 EET 2008

era deja in planul meu (prezentarea lui adrian despre open source m-a
impulsionat) o intalnire :), dar adriana n-a fost disponibila
saptamana trecuta  (si nici eu n-am stat bine cu timpul) si am amanat.

apropo, POO a trecut pe wiki & laborator task based (go mircea, go).
mai e un pas pana la vmchecker.

În data de 4 decembrie 2008 01:20, Lucian Adrian Grijincu
<lucian.grijincu at gmail.com> a scris:

--
Alexandru Moșoi