[vmchecker-dev] evaluare automata la altii

Claudiu-Dan Gheorghe claudiugh at gmail.com
Wed Dec 3 20:54:23 EET 2008

Ar fi nice ca toate materiile in care trebuie sa programezi de la noi
sa aiba evaluare automata.

Totusi, vmcheckerul nu prea e potrivit pentru materii ca Programare,
Structuri de Date sau Proiectarea Algoritmilor.
Cu discutia asta am ajuns cu Razvan la ideea de TestJail.
Am putea sa facem ceva si in sensul asta...

Claudiu-Dan Gheorghe
Student cs.pub.ro, UPB