[vmchecker-dev] Uber load - cs.pub.ro în fl?c?ri

Alexandru Moşoi brtzsnr at gmail.com
Sat Aug 30 00:28:09 EEST 2008

2008/8/29 Stefan Bucur <stefan.bucur at gmail.com>:
> Just a thought: nu se poate folosi un engine de stocare precum SQLite
> [1], in locul folosirii si parsarii de mana a unor fisiere?

I suggest to keep it down on technologies :). eu as merge mai degraba
pe un berkeley database pentru ca nu trebuie sa ai server in spate:),
dar cred ca in ambele cazuri ne complicam.

deci ma gandeam asa: putem sa retinem timestampul ultimei verificari
si sa parsam doar fisiere modificate de atunci (aflam asta cu stat).
acum avem un fisier de genul (linii din Note):
tema1lin Mosoi = <td>ok</td>
tema3win Grijincu = <td>..</td>
tema1lin Mosoi = <td>garbage</td>

De fiecare data cand parsam un fisier generam o linie ca mai sus.
ideea e ca chestia asta poate fi privita ca o lista de atribuiri,
variabila o sa aiba ultima valoare pusa (sort + uniq does the trick).
pentru fiecare fisier detectat ca modificat pur si simplu adaugam inca
o linie. din acest fisier generam pagina html. in fine, se pot baga
diferite trucuri sa nu devina fisierul ala prea mare si sa maresti
viteza, dar nu detaliez. oricum e mai usor sa te joci cu un fisier
decat cu 100.

razvan, idee: nu putem sa oprim momtan scriptul de update al notelor ? :D

--
Alexandru Moşoi