[vmchecker-dev] Hackathon

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Fri Aug 29 19:21:49 EEST 2008

On Fri, 2008-08-29 at 14:06 +0300, Lucian Adrian Grijincu wrote:
> O să fac o estimare în weekend ... acum sunt la muncă.
> Aș vrea să impunem și obligativitatea unui code review. Vă rog să vă
> înscieți pe [1] la proiectul al cărui cod ați vrea să-l urmăriți.
> http://dev.rosedu.org/trac/vmchecker/wiki/WikiStart#Repartizaredup%C4%83reproiectare

O foarte buna initiativa.

De asemenea, trebuie pus pe wiki formatul fisierului de configurare a
temei (creat de CheckConfig) si formatul fisierului global de descriere
a masinilor virtuale (folosit de Commander pentru a comanda VMExecutor).

Alexandru, Lucian, va puteti ocupa voi de asta (Alexandru de fisierul de
configurare a temei si Lucian de fisierul global de configurare a
masinilor virtuale)?