[vmchecker-dev] Evaluare vmchecker

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Fri Aug 29 17:14:48 EEST 2008

On Fri, 2008-08-29 at 13:58 +0300, Lucian Adrian Grijincu wrote:
<snip>
> Nu zic că ar trebui enforced ceva de genul: la fiecare 15 linii scrise
> trebuie să trimiți un mail, la fiecare 2 ore de codare alt mail, etc.,
> ci atunci când consideri că ai ajuns la un milestone sau ai făcut
> destul cât să merite menționat, trimiți un email. Alții din proiect se
> pot uita peste codul tău atunci și pot vedea ce prostii ai făcut
> pe-acolo, te pot ajuta, sau măcar se informează de statusul
> proectului.

Fiecare intelege altceva din spusele altuia. Eu nu spun sa fie haos,
doar spun ca scopul nu este presiunea unui job asa cum se intampla
adesea in industrie. Un proiect trebuie sa fie fun in prima faza si
trebuie sa doresti sa lucrezi la el, nu sa fie prioritar sa te pazeasca
cineva. Desi feedback-urile si review-urile sunt binevenite.