[vmchecker-dev] Evaluare vmchecker

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Thu Aug 28 22:53:30 EEST 2008

On Thu, 2008-08-28 at 11:59 +0300, Razvan Deaconescu wrote:
> <snip>

> Ca sa ma manifest cat mai clar si _public_: incepe sa ma atinga in
> zonele care nu trebuie comportamentul asta anti-autoritar al tau.
> Probabil ti se pare fun, faci asta pe toate planurile, dar nu sunt
> obligat sa-l tolerez.
>
> Ai avut multe astfel de "atacuri":
> 1) Cand ai spus ca de ce se face in C. Asa am spus, am dat o motivatie,
> tu ai inceput sa te agiti. Nu-ti convine, fa un fork ... intregul
> proiect e o chestiune voluntara. You're either part of the team or not.
> [...]

Imi cer scuze fata de Alexandru si fata de persoanele ce au citit acest
mesaj de reactia mea agresiva si exagerata din acest e-mail. Au existat
o serie de frustrari pe nota personala pe care le-am rezolvat prin
intermediul unei intrevederi cu Alexandru. Din punctul meu de vedere,
all is fine and dandy now.

Imi pare rau pentru "involburare". Din pacate, nu pot sa spun ca nu o sa
se mai intample. Nu am atins inca nivelul acela :-)

Happy hacking,