[vmchecker-dev] Hackathon

Stefan Bucur stefan.bucur at gmail.com
Thu Aug 28 15:06:46 EEST 2008

2008/8/28 Alexandru Mosoi <brtzsnr at gmail.com>:

> Salutare,
>
> Imi cer scuze de intarziere, am asteptat sa-si exprime cat mai multa
> lume optiunea (Lucia, Razvan, Stefan?) [2]. Propun sa ne intalnim pe 6
> si 7 septembrie ora 11am sa lucram la proiect. Impartirea provizorie o
> gasiti aici [1].

Salut! Am marcat si eu in Doodle intervalul posibil de participare (5
- 7 sept.).

> Pentru a face organizarea mai usoara am sa va rog sa detaliati
> (raspunzand la acest mail) cat estimati (in ore) ca va ia sa terminati
> bucata voastra si care credeti ca sunt interdependintele cu alte
> componente.

Avand in vedere experienta limitata de lucru cu GWT si Java Servlets,
estimez ca in 2 zile vom reusi sa facem o interfata *functionala*, dar
fara sa insistam pe usability si estetica. GWT ofera o gama de
componente si tehnici de user interaction foarte bogata (fiind si
motivul pentru care vrem sa-l folosim), insa nu avem nici eu nici
Claudiu experienta necesara ca sa ne folosim de ele in *doar 2 zile*.
Pe de alta parte, in 2 zile sunt aproape sigur ca putem realiza tot
mecanismul de comunicare si o interfata cu utilizator-ul "proof of
concept", ramanand ca in urmatoarele zile sa ne ocupam in particular
de optimizari, usability, and make the most out of AJAX.

Stefan Bucur