[vmchecker-dev] Hackathon

Alexandru Mosoi brtzsnr at gmail.com
Thu Aug 28 14:41:04 EEST 2008

> Deci, ne intalnim pe 6? Pls.

Salutare,

Imi cer scuze de intarziere, am asteptat sa-si exprime cat mai multa
lume optiunea (Lucia, Razvan, Stefan?) [2]. Propun sa ne intalnim pe 6
si 7 septembrie ora 11am sa lucram la proiect. Impartirea provizorie o
gasiti aici [1].

Pentru a face organizarea mai usoara am sa va rog sa detaliati
(raspunzand la acest mail) cat estimati (in ore) ca va ia sa terminati
bucata voastra si care credeti ca sunt interdependintele cu alte
componente.

Acum, in opinia mea la sfarsitul primei zile trebuie sa avem
urmatoarele chestii functionale:
UploadInterface -> CheckConfig -> RemoteCheck -> Notifier
Commander -> VMExecutor (partial implementate, dar functionale)

Iar a doua zi,
Notifier -> QueueManager -> Commander -> VMExecuter
+Teste :)

JailExecutor este optional si-l facem doar daca ne ramane timp.

Evident e un plan provizoriu, eu fiind foarte optimist de felul meu
cand planific chestii :), de aceea am nevoie de raspunsul vostru.

Ca o nota suplimentara, daca Razvan nu se supara, dupa cele doua zile
vreau sa facem o evaluare a hackatonului (in genul notelor cerute de
Rsoc).

[1] http://dev.rosedu.org/trac/vmchecker/wiki/WikiStart#Repartizaredup%C4%83reproiectare
[2] http://doodle.ch/participation.html?pollId=uumckbvyg7upbmva

--