[vmchecker-dev] Repartizare sarcini vmchecker

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu at gmail.com
Wed Aug 27 14:15:21 EEST 2008

Aș vrea să stabilim ceva beforehand: la ultima discuție (la care am
reproiectat vmcheckerul) am hotărât ca fișierul de configurare pentru
temă și .ini-ul care descrie obiectul, temele, deadline-urile,
mașinile virtuale pe care se rulează o temă să fie unul cât se poate
de ușor de parsat.

Alexandru spunea că știe el un modul standard de Python care scoate
parsează fișiere cu sintaxă ca a .ini-urilor (Alexandru: take a hint
:)

Eu mă bag la RemoteCheck, Notifier și QueueManager.

--
Lucian