[vmchecker-dev] vmchecker - resurrection + redesign

Szekeres Adriana aaa_sz at yahoo.com
Mon Aug 25 13:47:06 EEST 2008

Ceau,

Acum am ajuns si eu in Bucuresti. Pe 4 si pe 5 am 2 mariri. Incepand cu 5 septembrie voi putea contribui si eu. Dar nu ma voi putea implica 100% caci trebuie sa ma mai pregatesc pentru un test.

Eu as dori sa stabilim o intalnire cat mai curand pentru redistribuirea noilor module.   Sa stim exact ce avem fiecare de facut.

Spor la invatat si succes tuturor,

Adriana