[vmchecker-dev] vmchecker - resurrection + redesign

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Sat Aug 23 14:53:23 EEST 2008

Salut!

Dupa o perioadă destulde lunga de inactivitate, sustin revigorarea
proiectului vmchecker.

In primul rand multumesc lui Lucian si Alexandru pentru efortul in
reproiectarea aplicatiei astazi dimineata. Pe baza discutiilor cu ei am
creat noi module si interfete cat mai clare. Descrierea acestora o
gasiti pe wiki[1].

Ar mai fi trei componente pe care nu le-am inclus pe wiki:
* framework-ul de creare de teste (Makefile & all)
* sistemul de testare locala tip jail (non-masina virtuala)
* sistemul de publicare a notelor (nu intra direct in proiect si, daca e
sa facem ceva, va fi, probabil, ceva similar sistemului de la SO/PSO)

Orice feedback pe noile module este binevenit, inclusiv denumiri mai
sugestive pentru diversele module, scripturi si programe.

De asemenea, as vrea sa stiu care sunt persoanele pe a caror implicare
ma pot baza in urmatoarele 4 saptamani, timp in care ar trebui ca
aplicatia sa fie intr-un stadiu final pentru a putea fi folosita in
sistemul ce tocmai incepe.

Razvan

[1] http://dev.rosedu.org/trac/vmchecker/wiki/WikiStart#Reproiectare