[vmchecker-dev] Limbajul

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Tue Dec 11 00:35:20 EET 2007

Salut,

realizez că eforturile sunt aproape în zadar de fiecare dată, dar nu
sunt dus la Biserică şi refuz să mă cenzurez. Propun drept primă opţiune
Haskell, pentru facilităţile funcţionale şi caracterul de `nou-venit'. E
mai lent decât C/C++, dar din câte am înţeles altul e punctul critic al
aplicaţiei: flexibilitatea.

Fie că definim un nou limbaj de specificare a condiţiilor şi testelor
(nu ar fi de preferat), fie că lăsăm lucrurile la puterea şi eleganţa
Haskell (mda... nu toată lumea cunoaşte, but, hey, I'm available :-P), e
soluţia perfectă în viziunea mea.

Sigur, Haskell e soluţia perfectă la tot mai nou (după părerea mea), but
that's another issue... I'm hyped up.

Vlad

PS: Ar fi o mică problemă că nu ştiu cum se interacţionează cu ssh, but
hey, dacă nu se poate, we could go all telnet, că doar e local :o) (just
kidding probably, aş mulge netul de implementări SSH pentru Haskell).
--
There is nothing more dangerous than an
idea when it is the only one you have.