[vlc-firefox-dev] Extensie + concurs

Valentin Gosu valentin.gosu at gmail.com
Sun Mar 27 18:18:25 EEST 2011

Salut oameni buni,

In primul rand sper ca ati instalat cu totii Firefox 4. Happy Firefox 4
install day atunci :P
In al doilea rand, extensia noastra a fost re-uploadata cu cateva
modificari minore,
si are statut experimental. Am primit si primul review [ 5 stele ] si
avem iar un
flux constant de downloaduri.
Stiu ca sunteti toti ocupati cu facultatea, insa daca aveti timp si
dispozitie sa faceti
modificari, nu trebuie sa cereti permisiunea :D

In al doilea rand, organizatia Ceata [1] planuieste un concurs in lunile
ce vin [2].
Concursul consta in dezvoltarea unei extensii care ar putea fi eventual
integrata in
Firefox, precum Panorama/Tab Candy si Firefox Sync.
Sper ca sunteti interesati; am incredere ca ati putea aduce contributii
majore la browser.

[1] http://ceata.org/
[2] http://ceata.org/wiki/promovare/Concurs_Firefox