[vlc-firefox-dev] Update

Valentin Gosu valentin.gosu at gmail.com
Fri Sep 10 22:00:17 EEST 2010

  Salutare.

Am intrat in ultima luna de vacanta, si eram curios ce mai faceti?
Astazi am mai lucrat un pic la extensie, si am rearanjat butoanele cu
jquery-ui
Irina, daca esti disponibila zilele acestea... crezi ca ai putea sa
lucrezi la un icon pentru extensie? (tu esti cea mai artsy dintre noi)
Poate o combinatie intre iconul de la Firefox si cel de la VLC, sau un
icon de filme.
Pe langa asta, trebuie sa refacem playlistul cu javascript, fara sa
folosim playlistul vlc :) *voluntari* ???

Nu uitati sa mai intrati pe svn :)
Si incercati noul Firefox 4 beta 5 :D

Astept sa mai aud vesti de la voi.

--