[vlc-firefox-dev] Intalnire practica.

sdascalu at yahoo.com sdascalu at yahoo.com
Tue Oct 5 20:28:58 EEST 2010

Eu maine scap la ora 5 dar cred ca pot veni pe la ora 3 pentru a ne intalni, mai devreme nu stiu daca am cum pentru ca am laboratoare:).

From: Valentin Gosu <valentin.gosu at gmail.com>
Sender: vlc-firefox-dev-bounces at lists.rosedu.org
Date: Tue, 05 Oct 2010 19:52:34
To: VLC-Firefox Development List<vlc-firefox-dev at lists.rosedu.org>
Subject: [vlc-firefox-dev] Intalnire practica.

  Salut,

Ma gandeam sa ne intalnim maine (Miercuri) la facultate, sa completam ce
a mai ramas din dosarele de practica.
Ideal ar fi sa ne vedem in intervalul 10:00-16:00.
Voi cand sunteti disponibili?

Va rog sa va imprimati si eventual completati documentele de la
http://swarm.cs.pub.ro/~razvan/rosedu/rsoc/
Din cate am inteles de la Andrei, cel mai bine ar fi ca fisierul
"Portofoliu..." sa il completam impreuna.

--
Valentin Gosu