[vlc-firefox-dev] Update

sdascalu at yahoo.com sdascalu at yahoo.com
Sat Oct 2 19:52:27 EEST 2010

Eu din cate tin minte am completat feedback-ul:). Ai cum sa verifici daca este asa?

From: Andrei Maruseac <andrei.maruseac at gmail.com>
Sender: vlc-firefox-dev-bounces at lists.rosedu.org
Date: Sat, 2 Oct 2010 19:51:19
To: VLC-Firefox Development List<vlc-firefox-dev at lists.rosedu.org>
Subject: Re: [vlc-firefox-dev] Update

În data de 2 octombrie 2010, 19:47, Valentin Gosu
<valentin.gosu at gmail.com> a scris:

> Salut,
>
> Scuze ca raspund abia acum, am fost plecat ultimele 2 zile, si nu am avut
> net.
> Ti-am atasat cateva poze cu mine. Pacat ca nu am avut inspiratia sa facem o
> poza cu totii :(
>
> Inca ceva... La ce ora e sedinta? Poate reusesc sa vin si eu sa vad
> prezentarea :)

Ședința este la ora 7 dar nu va fi prezentarea atunci. Prezentarea
RSoC va fi pusă pe site (soc.rosedu.org). Totuși printre subiectele
care se vor dicuta mâine va fi și feedback-ul de la RSoC.

--
Andrei Maruseac
membru ROSEdu