[vlc-firefox-dev] Update

Andrei Maruseac andrei.maruseac at gmail.com
Fri Oct 1 08:59:32 EEST 2010

În data de 30 septembrie 2010, 20:41, Valentin Gosu
<valentin.gosu at gmail.com> a scris:
>  Salut,
>
> Am dat mai devreme reply la mailul de la Andrei cu practica.
>
> Si eu am fost cam ocupat ultima luna, m-am tot plimbat prin diverse
> locuri...
> Ultimele zile am mai lucrat la extensie, sa elimin nevoia de a folosi
> playlistul vlc.
> Am ramas blocat, am nevoie de un event atunci cand se termina de rulat
> filmul curent...
>
> In other news, astazi am primit prima donatie pentru extensie :) 3.99$
> De banii astia luam cate o bere, dupa ce incepe facultatea, si mai discutam
> [...]

Salut!

1. În portofoliul de practică este un loc în care trebuie completată
perioada stagiului. Cum în contractul de studiu practica este de 30 de
ore * 4 săptămâni, ar trebui să punem cel puțin perioada 5-29 iulie cu
6 ore pe zi.

2. Nici eu nu m-am ocupat din diverse motive de extensie pe perioada
vacanței. Oricând este nevoie, doar spuneți ce trebuie exact făcut și
voi încerca să fac.

--
Andrei Maruseac
membru ROSEdu