[vlc-firefox-dev] Fwd: Fotografii ITFest.

Valentin Gosu valentin.gosu at gmail.com
Mon Nov 29 13:38:29 EET 2010

-------- Original Message --------
Subject: 	Fotografii ITFest.
Date: 	Mon, 29 Nov 2010 12:59:09 +0200
From: 	Irina Hincu <irina.hnc at gmail.com>
To: 	hamurapy2004 at yahoo.com, bogdan.iancu at ymail.com, wyk_m_m at yahoo.com,
valentin.gosu at gmail.com, clnradu at gmail.com, danproduct at gmail.com,
mateiioana09 at stud.ase.ro, sabinmarcu at gmail.com, vlad.velici at gmail.com,
florin.puf at gmail.com, andreitripon at yahoo.com, ibudisteanu at acm.org,
adria5n at yahoo.com, fifa_eoo at yahoo.com, contact at alexandru-lamba.com,
liviu.mirea at gmail.com

Bună bună!!
Pentru că prin desfășurarea ITFest-ului de anul acesta ne-am mai văzut
un vis împlinit, ne dorim să facem rost de fotografiile pe care voi
le-ați făcut în perioada concursului. Astfel, așteptăm să le urcați fie
pe transfer.ro <http://transfer.ro>, fie pe orice alt site pe care îl
folosiți voi în mod frecvent și să ne transmiteți link-ul de unde le
putem descărca. De voi depinde cât de repede le vom strânge și împarți
cu voi ulterior. Așa că... la cât mai multe poze și amintiri plăcute!!
Încă o dată, ne bucurăm enorm că v-am avut printre participanți și
sperăm că v-ați simțit deosebit. :)

--
Irina Hîncu
Departamentul HR