[vlc-firefox-dev] ITfest

Valentin Gosu valentin.gosu at gmail.com
Sun Nov 28 15:24:59 EET 2010

Hello,

Va anunt cu placere ca proiectul nostru a primit mentiune. :)
Am fost astazi cu Andrei si cu Stefan si am primit diplome si un premiu
constand intr-o licenta pentru Bitdefender 2011 Internet Security,
valabila pentru 3 PCuri, si un pachet de prezervative Bitdefender :)
Daca aveti nevoie, de licenta sau prezervative, acestea sunt la Stefan :P
Diplomele pentru Irina si Andrei C. sunt la Andrei M.
Vreau sa va felicit pe toti pentru aceasta reusita, in special pe Irina,
care ne-a convins sa ne inscriem si s-a ocupat de prezentare.
In acelasi timp, cand mai aveti timp, poate finalizam playlistul.
Pana atunci, va urez mult spor la scoala... Si sper sa ne mai intalnim
curand, chiar daca doar pentru o bere.

--
Valentin Gosu