[vlc-firefox-dev] ITfest

Irina Ciortan irina.ciortan at gmail.com
Sat Nov 27 01:59:14 EET 2010

Sal'tare!

Da, mie mi-a placut prezentarea. Mai ales pentru ca am starnit cele mai
multe reactii din partea juriului chiar inainte de sesiunea de intrebari. Cu
toate ca avem competitie acerba, let's hope for the best :D

In ce priveste festivitatea de premiere, se pare ca ramane duminica la ora
10.00. Dar nu e exclus sa fie o schimbare in program, cum s-a intamplat si
azi.

Din pacate, eu nu pot veni maine. O sa incerc duminica, dar nu promit nimic.

Have fun tomorrow! May you see lots of nice web api! ;)