[vlc-firefox-dev] ITfest

Andrei Maruseac andrei.maruseac at gmail.com
Fri Nov 26 18:42:40 EET 2010

2010/11/26 Valentin Gosu <valentin.gosu at gmail.com>:
> Salutare
>
> Cum a fost azi?

Salut!

Irina și Andrei Casian(membru al juriului) mi-au spus că prezentarea a
fost ok. Deci presupun și eu că a fost bine.

Următoarele evenimente:

1 Azi, la 20:00(scuze că vă spun atât de târziu): seară socială în
London -> biliard. Dacă vrea cineva să vină să îmi comunice(în acest
caz aș merge și eu :) ).
2 Mâine, 10:00 (plus sfertul academic): prezentări web development. Pe
la 6 este un Workshop: Securitatea Aplicațiilor Web. Apoi
premierea(Irina, ai primit confirmarea faptului că premierea va avea
loc mâine?)
3 Mâine seară, ora 20:00: Petrecerea finală în Chat Noir.

Eu voi fi și mâine acolo(probabil după prânz). Toți sunteți bineveniți!

--
Andrei Maruseac
membru ROSEdu