[vlc-firefox-dev] Intalnire. Prezentare. Start coding

Andrei Maruseac andrei.maruseac at gmail.com
Thu Nov 25 21:56:54 EET 2010

Eu cred că este ok să fim mai mulți care să prezinte. E discuția mai
antrenantă, dacă unul își pierde ideile completează altcineva.

Irina, bănuiesc că un sfert de oră înseamnă 9:45. Dacă da, atunci e ok.

În data de 25 noiembrie 2010, 21:51, Stefan Dascalu
<sdascalu at yahoo.com> a scris:

--
Andrei Maruseac
membru ROSEdu