[vlc-firefox-dev] Salut si anunt

Valentin Gosu valentin.gosu at gmail.com
Sat Nov 13 20:22:12 EET 2010

On 13.11.2010 19:42, Irina Ciortan wrote:
> :D
> Poti sa-mi spui dimensiunile exacte? Pt transparenta, o salvez ca png.
> I'll throw some effects as well.

Hello, am vazut pe pagina, ca inca arata foarte mic. Incearca sa faci un
crop, sa fie iconul o parte mai mare din imagine.

In other news, am completat formularul, si am inscris extensia la
concurs. Sa vedem cum ne facem niste timp saptamana asta, si sa rezolvam
ce probleme mai sunt. Pe langa asta, in Firefox 4 Beta 7,  se pare ca
s-a renuntat la statusbar (poate fi restaurat cu extensia 'Status 4
Evar' ) , asa ca au disparut si butoanele noastre de control. Ar trebui
sa gasim o modalitate noua de a controla playbackul cand sidebar-ul este
ascuns (si poate sa implementam si ascunderea lui :) )

--
Valentin Gosu