[vlc-firefox-dev] Salut si anunt

Valentin Gosu valentin.gosu at gmail.com
Sat Nov 13 03:30:31 EET 2010

On 13.11.2010 02:22, Irina Ciortan wrote:
> Btw, deadlineul pt inscriere la ITfest este 15 noi, adica luni.
> Cat despre retusuri, nu stiu daca pot veni pana in Poli, dar cu
> siguranta pot sa ajut de-acasa. Chiar asa, mai modificam iconul? If
> so, i'm waiting for ideas.
>
> Good night!
Hello,

Da, ma gandeam ca am putea sa modificam iconul...
Ma gandeam la un icon patrat, cu colturi rotunjite... undeva pe fundal
sa fie iconul de la firefox, apoi... si jumatatea stanga taiata, ca la
sidebar-ul nostru... si acolo punem ori simbolul de la vlc, ori un
simbol pentru video player, ceva...
Din cate am vazut, Irina, tu te descurci destul de bine cu photoshop-ul...
Eu nu pot sa zic ca am gusturi impecabile la design... asa ca va rog si
pe voi sa va dati cu parerea, eventual niste sugestii...

--
Valentin Gosu