[vlc-firefox-dev] Salut si anunt

Irina Ciortan irina.ciortan at gmail.com
Mon Nov 8 18:12:07 EET 2010

Hey there,

Ce mai faceti? Hope you're all ok and that Poli is not too harsh on you :)
Nu stiu daca ati auzit, dar are loc un concurs ITfest pentru proiecte in
domeniu. M-am gandit ca a noastra extensie ar fi un concurent foarte bun
pentru categoria "softuri utilitare". De altfel, cred ca toate proiectele
Rosedu se incadreaza la o categorie din concurs. So you can spread the word.

Project-managerul trebuie sa inscrie aplicatia la concurs, asa ca Vali, go
ahead if you think it's worthy! Eu cred ca e bine sa te inscrii chiar si
pentru faima extensiei. In plus, se anunta premii faine

So, here's the site: http://sisc.ro/itfest/ Let me know if you go for it.

I'll keep my fingers crossed ;)

Sporrr!