[vlc-firefox-dev] Sugestii/Feedback

sdascalu at yahoo.com sdascalu at yahoo.com
Sun Jul 25 21:32:14 EEST 2010

Tooltip-uri le am facute eu pe calculator, dar nu am avut acces pe internet de pe acel calculator pentru a face commit sau update pe AMO, maine cand ajung in Bucuresti voi face commitul.

Legat de butonul de deschis sidebar-ul ma voi uita peste surse maine. Cred ca trebuie adaugata o functie sau un event care sa apeleze event-urile de load si unload si o variabila care sa verifice statusul sidebar-ului. Daca folosim si variabila de status atunci putem face usor si resetarea sliderului.:)