[vlc-firefox-dev] UI Updates

Valentin Gosu valentin.gosu at gmail.com
Fri Jul 23 22:24:40 EEST 2010

  *Va rog sa imi trimiteti formularele de practica* !!!
http://acs.pub.ro/doc/acte_practica_2010.zip
Trebuie completate in format __electronic__ fisierele:
FGT-PACT2009-2010.xls si declaratie FGT.doc cu datele studentilor
(lasati liber unde trebuie completat de tutore).

Pe langa asta, am gasit o discutie referitoare la redimensionarea
embed-ului, care mi se pare foarte folositoare.
http://forum.videolan.org/viewtopic.php?f=16&t=78303
Check this out! Asta vorbeste ceva despre window-less plug-in. Pare
promitator pentru un future development ;)
http://forum.videolan.org/viewtopic.php?f=16&t=76085
https://developer.mozilla.org/en/Gecko_Plugin_API_Reference/Drawing_and_Event_Handling#Windowless_Plug-ins
Un exemplu interesant de implementare, ce seamana cu playerul din OS :)
http://testweb1867.webs.com/VlcWebControlPanel%200.9.2/092%20html.html
     -- documentatie aici:
http://vlcwebcontrolpanel.wordpress.com/vlc-web-control-panel/
http://forum.videolan.org/viewtopic.php?f=16&t=75076